Autonomie en structuur. Hand in hand naar een betere werkhouding
Christophe Van Hoegaerden (Student); Peter Laros (Begeleider)
Leer- en ondersteuningsbehoeften van leerlingen met dyslexie
Anne-Mascha van Dongen (Student); Emile Groot-Ketelaars (Begeleider)
Formatief evalueren om te Leren
Nicole Knoefmann (Student); Anouk Middelkoop- van Erp (Begeleider)
Van loopbaangesprek naar loopbaandialoog
Eijnde PAC van den (Student); Aleid Beets- Kessens (Begeleider)
Leerlingevaluatie
Marijke Somers (Student); Peter Laros (Begeleider)
Inwerken van nieuwe collega's op een cluster 4-school
Rosanne van den Berg (Student); Do Quekel (Begeleider)
Schoolontwikkeling door transformationeel leiderschap
Olga Reuvers (Student); Wilma Klabbers (Begeleider)
Leerlingen met een verstandelijke beperking betrekken bij hun OPP>
Liesbeth Nielen (Student); Helma de Keijzer (Begeleider)
Rekentaal
Sandra van Cranenbroek (Student); Marie-José de Ridder (Begeleider)
Feedback, een krachtig middel tijdens begeleidingsgesprekken met leerlingen!
Janneke van Lankvelt (Student); Margie Voorzee (Begeleider)