Welke concrete acties zijn nodig om veranderbereidheid te activeren in een context specifiek veranderingsproces?
Bram Van Dyck (Student); Susanne Lawro (Begeleider)
Onderwijs en zorg, dat organiseren we samen!
Agnes Brink (Student); Helma de Keijzer (Begeleider)
Rekenen met letters in de brugklas
Eline Wijnant (Student); Susanne Lawro (Begeleider)
De I Class
Adrienne Beelen (Student); Pauline van der Bruinsma (Begeleider)
Invloed van het rustlokaal
Shana Husson (Student); Wim van der Meulen (Begeleider)
Het belang van visie op ouderbetrokkenheid in een basisschool
Geert Van Hoof (Student); Anja van Zon (Begeleider)
Toekomstbestendig beroepsonderwijs: een kans voor LOB!
Annette Soeting (Student); Peter Laros (Begeleider)
Oog voor talent
Annette Spierenburg (Student); Marloes van Roon (Begeleider)
Begaafd in begeleiden
Michelle van Leeuwen (Student); Adriaan Ansems (Begeleider)
Hoogbegaafde onderpresteerders in een secundaire bovenbouwschool: Een praktijkgericht onderzoek naar een concreet ondersteuningsmodel
Linda Packlé (Student); Carlos de Kleijn (Begeleider)