Bridging the KAP-gap in global education
Martin de Wolf (Docent)
Ervaringen met een inductietraject voor beginnende lerarenopleiders
Quinta Kools (Lector); Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Ongemerkt professionaliseren: je leert meer dan je denkt!
dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Meneer van Tuyl is zot
Bas Jongenelen (Docent)
Banckboef, platbroeck, claddorie
Bas Jongenelen (Docent)
Professionaliseren in je werk? Lerarenopleiders maken er werk van!.
ir. Veronique van de Reijt; dr. Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); MSc Marly Gootzen (Lid Lectoraat); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
professional development through informal learning'
dr.ir. Quinta Kools (Lector)
A Technology Learning Preferences Instrument to Design and Develop Teacher Educators' Professional Development Programs at the Workplace
Maurice Schols (Docent)
Elckerlyc (niet) op school
Bas Jongenelen (Docent); Peter Kortz (Student)
Collective learning in primary schools and teacher education institutes.
Dr.ir. Quinta Kools (Lector); Dr Marjan Vermeulen; Dr Jos Castelijns (Lector)