Een formatief assessment instrument
Rita Schildwacht (Docent); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Sonja van Ingen
Wederzijdse peer-coaching met behulp van videofeedback
Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Samen leren innoveren in de nieuwe minor Innovatief Beroepsonderwijs.
R. van de Sande (Lector); K. Mittendorff; M. Koopman (Docent)
With a little help from a friend
Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); Sanneke Bolhuis (Lector); Adriaan Broeders
Ergens goed in worden
prof. dr. Johan M.M. van der Sanden (Lector)
Opvattingen van scheikundedocenten over het 'micro/macro concept'
R.A.W. van de Sande (Lector); Rik van Kessel; Dr. Geeske M. van Hoeve-Brouwer; Johan van der Sanden; Prof.dr. Albert Pilot
Betekenisvol scheikunde leren - Metacognitieve opvattingen en vakopvattingen van vwo-leerlingen over scheikunde
Johan van der Sanden; Dr. Geeske M. van Hoeve-Brouwer; Drs. Rutger A.W. van de Sande (Lector); Prof.dr. Albert Pilot
Submicro of macro? Metacognitieve opvattingen van VWO-leerlingen en de wijze waarop zij het vak scheikunde benaderen
Rutger van de Sande (Lector); Koen Emmen (Docent); Jan de Gruijter (Docent); Geeske van Hoeve-Brouwer; Johan van der Sanden (Lector)