Inhoudelijk examineren
Rob van het Hof (Student); Barbara Roosken (Begeleider)
Wikken, wegen en waarderen!
dr. Kelly Beekman (Lector)
Intuïtieve wiskunde
Karen de Kort (Student); Chris Horlings (Begeleider)
Regie, erkenning en ontmoeting als basis
Bob Koster (Lector); Miranda Snoeren (Lector); Mieke van Dijk (Onderzoeker); Bram Gootjes (Onderzoeker); Johan van Herk (Onderzoeker); Bert van Leeuwen (Onderzoeker); Judith Stappers (Onderzoeker)
Faciliteren van hybride docenten binnen het VO en MBO
Ellen Koop-Spoor (Onderzoeker); Marian Thunnissen (Lector); Martin Vos (Onderzoeker); Quinta Kools (Lector)
'Design As Research' (DARe)
Paul Durenkamp (Student); Marly Gootzen (Begeleider)
Duurzaam leren en werken
Marian Thunnissen (Lector); Anje Ros (Lector); Danae Bodewes (Onderzoeker); Robert Schuwer (Lector); Linda van den Bergh (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Frank Crasborn (Lector); Jacqueline van Swet (Onderzoeker); Yvonne Visser (Stafmedewerker)
Professioneel leren met impact
Willem Maurits (Docent); Maud Slaats (Docent)
Context concept vragen.
Kelly Stelwagen-van den Hout (Begeleider); Marloes van Avendonk (Student)
Opleiden voor hybride loopbanen
Quinta Kools (Lector); Marian Thunnissen (Lector); Petra Poelmans (Docent)