Engels in het ontwikkelingsgericht onderwijs
Laura van Overdijk (Student); Mariken van Roosmalen (Begeleider)
Stimuleren van de betrokkenheid bij begrijpend lezen
Femmie van Ham (Student); Julius Widlak (Begeleider); Kenneth Schelling (Begeleider)
Motivatie bevorderen door feedback en formatieve assessment
Maurice Mans (Student); Georges Ledoux (Begeleider); Brechje Schouten (Begeleider)
Een slim kind in de klas
Nick Aerts (Student); Suzanne Raaijmakers (Begeleider)
Schoolwide Positive Behavior Support
Roos van Kessel (Student); Georges Ledoux (Begeleider)
Reflecteren kun je leren
Kim Petri (Student); Julius Widlak (Begeleider); K. Schenning (Begeleider)
Differentiatie binnen het rekenonderwijs
Kirsten de Mönnik (Student); Fred Vonk (Begeleider)
Internationalisering in de kinderopvang
Demi Winkens (Student); George Ledoux (Begeleider)
Het verbeteren van de taakverdeling binnen resultaatgestuurde financiering
Aniek van Broekhoven (Student); Georges Ledoux (Begeleider)
Onderzoek naar een manier van evalueren en rapporteren die past bij de manier van werken op basisschool De Regenboog
Jan Beijers (Begeleider); Tom Berkers (Student)