Onderzoekend leren
Audrey Janssen-Seezink (Begeleider); Mariëlle Rutten (Begeleider); Dennis Barten (Student)
Kwalitatief onderzoek naar de mogelijke invloed van loopbaangesprekken op voortijdig schoolverlaten
Sarah Bergsen (Begeleider); Sebastiaan Boersma (Student)
Geintegreerd woordenschatonderwijs
Inge Heida (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Creatief denken in de praktijk
Ilse van der Geld (Student); Monique van Oers (Begeleider)
Woordenschatonderwijs
Simone van Lieshout (Student); Jan Beijers (Begeleider)
Design thinking als accelerator voor onderwijsvormvernieuwing
Jochem Goedhals (Student); Iris Windmuller (Begeleider)
De onderwijsbehoeften in beeld
Janne Hoeks (Student); Georges Ledoux (Begeleider)
Leesplezier stimuleren
Evy Wuijts (Student); Brechje Schouten (Begeleider)
1e prijs LOPON2 scriptieprijs 2017Onderwijsbehoeften meer- en hoogbegaafde leerlingen bij rekenen-wiskunde
Georges Ledoux (Begeleider); Carlijn Roestenburg (Student)
Het stimuleren van intrinsieke motivatie bij het vak begrijpend lezen
Marije van Empel (Student); René van Heugten (Begeleider); Esther Somers (Begeleider)
3e prijs LOPON2 scriptieprijs 2017