Motivatie voor het memoriseren van tafelproducten bij hoogbegaafde leerlingen
Sjaïstha de Wolde (Student); Georges Ledoux (Begeleider); Vera Manders (Begeleider)
Rekentaal in de steigers
Inger van Gennep (Student); Fred Vonk (Begeleider); Hanneke van Doornik- Beemer (Begeleider)
1e prijs LOPON2 scriptieprijs 2018Beter begrijpend luisteren
Sophie Sengers (Student); Georges Ledoux (Begeleider); Annemie Reijnders (Begeleider)
Begeleiding van (hoog)begaafde leerlingen
Suzan Brent (Student); Esther Somers (Begeleider); Suzanne Raaijmakers (Begeleider)
Een onderzoek naar de invloed van thematisch lezen op leesmotivatie bij leerlingen in de middenbouw van het basisonderwijs
Anke Swinkels (Student); Annigje Primowees (Begeleider); Annemie Reijnders (Begeleider)
Collegiale visitatie
Maaike Jansen-Hendriks (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider); Audrey Janssen-Seezink (Begeleider)
Devices in (t)mavo
Emilie Struble-Eickmans (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
De informatiewaarde van feed up, feedback een feed forward in het kader van duurzaam beoordelen
Ingeborg Wolters-Schäfer (Student); Marleen van den Engel (Begeleider)
Overtuigingen van leerkrachten over de capaciteiten van leerlingen in relatie tot het leerkrachthandelen.
Lotje Tonnaer-van Baalen (Student); Marleen van den Engel (Begeleider)
Rekenonderwijs vanuit leerlijnen
Janou Kampen; Georges Ledoux (Begeleider); Peter Smedts (Begeleider)