Een doorgaande leerlijn binnen muziekonderwijs
Renske van der Biezen (Student); Lorijn Corvers (Docent)
Rapportage op KC 't Wikveld
Manon Boons (Student)
Het handelen van de leerkracht omtrent de executieve functies
Emma Bonke (Student)
Rapportage in combinatie met eigenaarschap
Jill van Kessel (Student)
Duurzaam leren en werken
Marian Thunnissen (Lector); Anje Ros (Lector); Danae Bodewes (Onderzoeker); Robert Schuwer (Lector); Linda van den Bergh (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Frank Crasborn (Lector); Jacqueline van Swet (Onderzoeker); Yvonne Visser (Stafmedewerker)
Effectief rekenonderwijs
Melissa Meerts; Annemie Reijnders
Formatieve feedback
Patrick Scheijvens (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Zelf sturing geven aan het leerproces!
Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider); Johan Swinkels (Student)
Het voeren van een reflectieve dialoog over opbrengsten
Edwin Grotentraast (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Spelend leren
Eefke van de Ven (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)