Een onderzoek over de bewegingsdrang van kinderen in de onderbouw van de basisschool
Serena Aerdts (Student); Isabelle Diepstraten (Begeleider)
Zelfverantwoordelijk leren
Sanne van Kaathoven (Student); Audrey Janssen-Seezink (Begeleider)
Onderzoek naar reflectieve gesprekken tussen leerkrachten ten gunste van didactische afstemming
Marlon van de Put (Student); Marjan de Groot-Reuvekamp (Begeleider)
Samenwerking binnen de interne onderwijszorg
Rowan Leijten (Student); Nanke Dokter (Begeleider)
Werken aan een klasse(n)klimaat: het optimaliseren van het welbevinden van leerlingen in groep 4 en 5
Evelien van der Sangen (Student); Jan Beijers (Begeleider)
Stimuleren van het creatief denken en handelen
Dagmar Bisschops (Student); Nina Plompen-van der Wijst (Begeleider)
Wat is de huidige stand van zaken bij de leerkrachten van de groepen 5 t/m 8 met betrekking tot het geven van wetenschap- en techniekonderwijs?
Rick de Wit (Student); Brechje Schouten (Begeleider); Georges Ledoux (Begeleider)
Eigenaarschap
Marley Doets (Student); Esther Somers (Begeleider); Suzanne Raaijmakers (Begeleider)
Pedagogisch handelen in relatie tot sociaal-emotionele ontwikkelingsmethode 'Goed gedaan'
Laura Neutkens (Student); Suzanne Raaijmakers (Begeleider)
Effectief woordenschatonderwijs aan NT2-leerlingen
Kim Winters (Student); René van Heugten (Begeleider); Ronald de Bakker (Begeleider)