Kritisch denken als onderscheid
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Leerklimaat gerelateerd aan het magnet-concept
Sanne Sahertian (Student); Karen Cox (Begeleider); Janneke Lamers (Student); Nicole Tenbült (Begeleider); Susan van Emden (Student); Ellen Cuijpers (Student); Esther van de Kimmenade (Begeleider)
Implementation of evidence-based practice in nursing using action research: a review
Guus Munten, RGN, MSc (Lid Lectoraat); Henk Garretsen PhD; Inge Bongers PhD; Joop van den Bogaard PhD; Karen Cox PhD (Lector)
Eerste hulp bij Borderline : omgang met patiënten met een borderline persoonlijkheidsstoornis
Chantal Hendriks (Student); Hilde van Breugel (Student); Marina van Dorenmalen (Student); Vera Tultens (Student); Simone Paulis (Student); Karin Hurkens (Begeleider); Iwan van Hoof (Begeleider); Anneloes Welling-Maassen (Begeleider)
Cultuur in beeld
Cassandra Hoorn (Student); Marlou van Breugel (Student); Karen Cox (Begeleider); Hans Jansen (Student); Rianne van Melis (Student); Marjolein Verstappen (Begeleider); Tanya van de Laar (Student); Pieter van Gorkom (Begeleider)
Het ontwikkelen en integreren van diverse vormen van kennis: de rol van de lecturer practitioner
Donna Frost (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat)
Samen op weg naar een geplande toekomst!
Hedwig Roelofs (Student); Nickie Vialle (Student); Frits van Neerven (Begeleider); Annet Keizer (Student); Sharon Peggen (Student); Lisa Suntjens (Student); Harry van de Leygraaf (Begeleider); Theo Niessen (Begeleider)
Implementatie van richtlijnen in de praktijk
dr. Karen Cox (Lector); dr. Roland van Linge; drs. Gerda Holleman
Intuitie versus rationaliteit
Prof. Dr. Rene Schalk; Dr. Wouter Reynaert (Lector); Drs. Henk Gloudemans (Docent)
Learning-in-(inter)action
Dr. Guy Widdershoven; Dr. Theo Niessen (Lid Lectoraat); Dr. Cees van der Vleuten; Dr. Tineke Abma