Critical and creative reflective inquiry: surfacing narratives to enable learning and inform action
drs Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Familieparticipatie bij Vroege Intensieve Neurorevalidatie
Olga Gershuni (Student); Marlin Smolders; Marjan Schoenmakers; Shaun Cardiff (Begeleider); Ewa Sikorska; Ine van Wijlen (Begeleider)
"Vrije tijd, het echte werk"
Jan-Pieter van Bakel; Marjolein Vos; Jessica van Mullekom; Harry van de Leygraaf (Begeleider); Loes Titulaer (Student)
Krachtige leeromgeving: relatie met self-efficacy
Drs. Henk Gloudemans (Docent); Dr. Wouter Reynaert (Lector); Prof. Dr. Rene Schalk
Social Media in de JGZ
Lisanne Nepomuceno; Anneloes Welling-Maassen (Begeleider); Kimberly Vrolijk-Hoo; Donna Frost (Begeleider); Richeilla Meriaan (Student); Gertie van Hoof
Systematisch implementeren van vernieuwingen
Guus Munten (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Shaun Cardiff (Lid Lectoraat)
Engagement enacted: essentials of initiating an action research project
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Theo J.H. Niessen (Lid Lectoraat); Tineke A. Abma
Realising participation within an action research project on two care innovation units providing care for older people
Miranda Snoeren (Lid Lectoraat); Donna Frost (Lid Lectoraat)
Zorg voor eenduidigheid
Loes van Asseldonk (Student); Tim Dijkman (Student); Bryan Tromp (Student); Marsha Lankreijer (Student); Floortje Geven (Student); Theo Niessen (Begeleider); Corry Hoogendoorn-Stuiver (Begeleider)
Medicatieveiligheid
Thea van den Boom (Student); Hanny Leijten; Sandra Petersen (Begeleider); Anneloes Welling-Maassen (Begeleider); Conny Slegers; Jan van Wagenberg (Begeleider); Berdi Stockman (Begeleider); Marielle Craane