De kracht van het gebed doet wonderen: het model 'Burrswood' als inspiratiebron voor de praktijk van genezing in de Rooms Katholieke Kerk
E.A.M. Daniëls-Vijverberg (Student); J.H.A. Brinkhof (Begeleider)
Petrus Canisius en het Nieuwe Leren
Jos de Pater (Begeleider); Kees Bleekemolen (Student)
"De rechtvaardige oorlog": een moraal-theologische reflectie
Henk Bak (Student); H.C. Flohr (Begeleider)
Multikulti: uitdaging of ergernis ? Een empirische studie naar de opvattingen van scholieren in Duitsland en leerlingen van het confessioneel onderwijs in Nederland
Leo van der Tuin (Lector); Hans-Georg Ziebertz
Nabij zijn in de laatste fase: r.-k. pastor in een humanistisch zorgcentrum
C.A.H.M. de Haan (Begeleider); Jan Peter Versteege (Student)
Verhalen van vaders en zonen: aanknopingspunten voor gesprek over geloof en opvoeden
J.C. Hartog (Student); C.G.M. 't Mannetje (Begeleider)
Eucharistische catechese voor ouders van eerste communicanten: hoe verhoudt zich de catechese over de eucharistie die ouders van eerste communicanten krijgen aangereikt met de officiële leer van de Rooms-Katholieke Kerk? En zijn hierin belangrijke hedenda
C.T.M. van Vliet (Begeleider); Ed van der Vaart (Student)
Theologen in Malawi
Leo van der Tuin (Lector)
De wereld van jongeren - Die jeugd van tegenwoordig;-)
Leo van der Tuin (Lector)
Pluralitätsverdruss und Fremdenangst? Eine empirische Untersuchung zu Einstellungen Jugendlicher in den Niederlanden und Deutschland
Leo van der Tuin (Lector); Hans-Georg Ziebertz