Kan een cursus iconen schilderen als catechesevorm gebruikt worden?
C.M. Immen-Bruinsma (Student); A.J. Jonker (Begeleider)
Tot lering ende vermaak: de kerstening van Europa, in het bijzonder die van de Lage Landen en haar relevantie, voor onze tijd.
P.G. Hoogeveen (Begeleider); Bart-Jan van Gaart (Student)
"Mijn God, mijn God, waarom hebt Gij mij verlaten?": de uitroep van jezus in het Nieuwe Testament.
Maartje Krop (Student); A.L.H.M. van Wieringen (Begeleider)
"Opvallend onopvallend aanwezig .....": profileren in het ziekenhuispastoraat.
Mieke de Blok-Beekers (Student); C.G.M. 't Mannetje (Begeleider)
Pastoraal werker: beroep met toekomst?
P.G. Hoogeveen (Begeleider); M.A.G. Govers (Student)
Muziek als rituele praktijk
Martin J.M. Hoondert (Lector)
De kracht van het gebed doet wonderen: het model 'Burrswood' als inspiratiebron voor de praktijk van genezing in de Rooms Katholieke Kerk
E.A.M. Daniëls-Vijverberg (Student); J.H.A. Brinkhof (Begeleider)
Eucharistische catechese voor ouders van eerste communicanten: hoe verhoudt zich de catechese over de eucharistie die ouders van eerste communicanten krijgen aangereikt met de officiële leer van de Rooms-Katholieke Kerk? En zijn hierin belangrijke hedenda
C.T.M. van Vliet (Begeleider); Ed van der Vaart (Student)
"De rechtvaardige oorlog": een moraal-theologische reflectie
Henk Bak (Student); H.C. Flohr (Begeleider)
Multikulti: uitdaging of ergernis ? Een empirische studie naar de opvattingen van scholieren in Duitsland en leerlingen van het confessioneel onderwijs in Nederland
Leo van der Tuin (Lector); Hans-Georg Ziebertz