Hoe leerkrachten kunnen aansluiten op de behoeften van leerlingen met autisme
Nicole Hayes (Student); Marieke van der Steeg-van Dam (Begeleider); Thea van der Steeg (Begeleider)
Optimaliseren van de begeleiding in een gezinshuis aan jeugdigen in de leeftijd van twaalf tot en met zestien jaar met een licht verstandelijke beperking in hun sociaal-emotionele ontwikkeling
Esmée van Gils (Student); Marieke van der Steeg-van Dam (Begeleider); Thea van der Steeg (Begeleider)
Hoe kunnen Steunpunten Mantelzorg werkende mantelzorgers ondersteunen?
Ilona Middel (Student); Lydia van Dinteren (Begeleider); Judith Arts (Begeleider)
Ouderbetrokkenheid
Kiki ter Haar (Student); Marieke van der Steeg-van Dam (Begeleider); Thea van der Steeg (Begeleider)
Zelfredzaam worden met niet aangeboren hersenletsel
Anoek Sprangers (Student); Stefan Assink (Begeleider); Marianne Sommers (Begeleider)
Onderzoek naar de samenwerking tussen formele en informele netwerken om passende hulp te bieden aan (kwetsbare) kinderen die getuige zijn geweest van partnergeweld
Andreia Lopes Nico (Student); Galina van der Weert (Begeleider); Hanneke van Lieshout (Begeleider)
De ervaren veiligheid binnen Zorginstelling X
Robin van Haren (Student); Viola Erkens-van den Berk (Begeleider); Annemarie de Veen (Begeleider)
Verruimen of ontruimen
Nikkie Jansen (Student); Lydia van Dinteren (Begeleider); Judith Arts (Begeleider)
Eenzaamheid
Samantha Boon (Student); Suzanne Ollerman (Begeleider); Rachel van Tellingen-Klaver (Begeleider)
Het beestje bij de naam noemen: Seksualiteit en intimiteit bespreken in de jeugdzorg
Ivon Schouten (Student); Marieke van der Steeg-van Dam (Begeleider); Thea van der Steeg (Begeleider)