Friends or Frenemies?
Tina ten Bruggencate (Onderzoeker); Katrien G. Luijkx (Phd); Janienke Sturm (Lector)
A systematic validation of the Empathic Handover approach guided by five factors that foster empathy in design
Smeenk, W. (Lector); Sturm, J.A. (Lector); Eggen, J.H. (Onderzoeker); Terken, J. (Onderzoeker)
Duurzaam leren en werken
Marian Thunnissen (Lector); Anje Ros (Lector); Danae Bodewes (Onderzoeker); Robert Schuwer (Lector); Linda van den Bergh (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector); Frank Crasborn (Lector); Jacqueline van Swet (Onderzoeker); Yvonne Visser (Stafmedewerker)
Sociodemographic factors influencing the use of e-health in people with chronic diseases - summary
Eveline Wouters (Lector); Fabienne Reiners (Student); Lisette Bouw (Docent); Janienke Sturm (Lector)
De perceptie van studenten Toegepaste Psychologie naar ouderen toe
Ali Abbas (Student); Tina ten Bruggencate (Begeleider)
Loopbaanoriëntatie en -begeleiding op het Udens College
Lindsay van Dalen (Student); Marjolein van Hout (Begeleider)
To Meet, to Matter, and to Have Fun
Tina ten Bruggencate (Onderzoeker); Katrien G. Luijkx (Phd); Janienke Sturm (Lector)
Voortijdig Schoolverlaten
Monica Asveld (Student); Wim van de Riet (Begeleider)
'It's got tot be perfect' voor medewerkers van Radar
Martine Fredrix (Student); Kirsten Wijnans (Begeleider)
Ouderbetrokkenheid Asteria College (Interventierapport)
Marian de Landmeter-Maljaars (Student); Martijn van der Locht (Begeleider)