Marktaandelen in soorten en maten; een heranalyse van de AVO-data over lidmaatschap van sportverenigingen
Remco van den Dool; Marije van 't Verlaat (Docent)
Global Health and Fitness Forum, waar sport en business elkaar ontmoeten (strategisch marketingplan)
Luuk Timmermans (Student); Miel in 't Zand (Begeleider); Jan van Herpen (Begeleider)
Van push naar pull: Het openen van nieuwe communicatiedeuren
Gert-Jan Reus (Begeleider); Freek Ebbers (Student); Nanny Kuijsters-Timmers (Begeleider)
Het organiseren van een communicatie evenement
Bram Dröge (Student); Merel Walraven (Begeleider); Robert Kok (Begeleider)
De risico's van sportsponsoring door banken
drs Paul WA van Kempen (Docent)
Het effect van MVO-uitvoeringselementen op marketingcommunicatiemiddelen
Herman van Nieuwenhuijze (Begeleider); Thijs Boots (Student); Martin Westbeek (Begeleider)
Werkveld Veldhoven
Lilian Reckers (Begeleider); Jan Roosjen (Student); Edwin Wagtmans (Begeleider)
Samen werken aan gezond onderwijs
Marloes Fransen (Student); Jos Verheiden (Begeleider); Ad de Bruijn (Begeleider)
Willem II scoort economisch en maatschappelijk voor Tilburg
Anja van Gerven (Begeleider); Ad de Bruijn (Begeleider); Dirk van Empel (Student)
Maximize Nederland BV Strategisch Marketingplan 2009-2012
Jouke Pots (Student); Ruben Erkelens (Begeleider); Robert Kok (Begeleider)