' Breijn en de waterschapsmarkt' Strategisch communicatieadvies voor succes op de waterschapsmarkt
Joris van Dooren (Begeleider); Martin Westbeek (Begeleider); Maike Stoltz (Student)
Strategisch Marketingplan Business Club MVV Maastricht
Dhr. Verheiden (Begeleider); Dhr. De Bruijn (Begeleider); Sander van der Laan (Student)
Terug naar de top
Ruud van der Pas (Begeleider); Stijn Rijnbeek (Student); Mieke van Berkel- van Gestel (Begeleider)
De toekomst van de sportkampioenen
Ruud van der Pas (Begeleider); Arjan van de Riet (Student); Jan de Leeuw (Begeleider)
Strategisch marketingplan: ''Looking for opportunities and the road to succes''
Paul van Kempen (Begeleider); Pieter de Leijer (Begeleider); Jelle Maarleveld (Student)
Duik in Brabant Water; staat een helder beleid garant voor een zuiver imago?
Cora van Soerland (Begeleider); Yvonne Huitema (Begeleider); Rein van Strien (Student)
Inleiding op special 'Sportevenementen'
Jan de Leeuw (Docent)
Strategisch Marketingplan VTL Opleidingen Tilburg
Janwalter van Vloten (Student); Jos Verheiden (Begeleider); Anja van Gerven (Begeleider)
Body Active, Be Active!
Marc van der Linden (Begeleider); Ad de Bruijn (Begeleider); Jeffrey van Bavel (Student)
Communicatieplan Jeugd en Evenementen
Ilse de Graaff (Student); Edwin Wagtmans (Begeleider); Lilian Reckers (Begeleider)