Keuzes maken in blended en flexibel onderwijs: #hoedan?
Esther van der Stappen
Lang leve LEREN kiezen!
Milou van Harsel; Lottie Raaijmakers; Marjolein van der Kaa-Segers
How do higher education students regulate their learning with video modeling examples, worked examples, and practice problems?.
Milou van Harsel (Phd); Vincent Hoogerheide; Eva Janssen; P.P.J.L. Verkoeijen (Lector); Tamara van Gog
De andere kant van het gelijk
S.J.M. van Brussel
Instructional design principles to reduce information bias
S.J.M. van Brussel
De rol van de docent en de meerwaarde van technologie bij studentgeoriënteerd onderwijs
M.M.M. Gremmen; Milou van Harsel; Esther van der Stappen
Evidence-informed Template for Good Practices of Educational Innovation with Technology
Esther van der Stappen; F.R. Prinsen
Cumulatief tussentijds toetsen inzetten voor formatief handelen.
P.P.J.L. Verkoeijen (Lector); A.W.J.P. den Boer (Lid Lectoraat)
Toolbox Kritisch Denken in de beroepsopleiding
Marion Tillema
Identifying obstacles to transfer of critical thinking skills
L.M. van Peppen; T. van Gog; P.P.J.L. Verkoeijen