Identifying characteristics associated with higher education teachers’ Cognitive Reflection Test performance and their attitudes towards teaching critical thinking
Eva M. Janssen; Wietse Meulendijks; Tim Mainhard; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes; L.M. van Peppen; T. van Gog
Kritisch leren denken in het juridisch onderwijs
Anita Heijltjes; J. Lousberg; P.P.J.L. Verkoeijen
Kritische reflectie lectoraat Brein en Leren
P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes
Effects of different sequences of examples and problems on motivation and learning.
Milou van Harsel; Vincent Hoogerheide; P.P.J.L. Verkoeijen; T. van Gog
Checklist breinvriendelijke presentatie
P.P.J.L. Verkoeijen
Training higher education teachers' critical thinking and attitudes towards teaching it
Eva M. Janssen; Tim Mainhard; Renate Buisman; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes; L.M. van Peppen; T. van Gog
Effects of Self-Explaining on Learning and Transfer of Critical Thinking Skills
L.M. van Peppen; P.P.J.L. Verkoeijen; Anita Heijltjes; Eva M. Janssen; E.M. Koopmans; T. van Gog
Feedback op taal op de Juridische Hogeschool
Miekske van der Sman
Het verbeteren van argumentatievaardigheden in het hoger beroepsonderwijs door writing to learn en mapping
Marion Tillema
Zelfregulatie van zelfstudie
Janneke Nobelen