Wat betekent multicultureel kunstonderwijs?
Anne Marie Trovato; Marike Hoekstra (Begeleider)
Hoe komt bij kinderen van 4 tot 12 jaar een esthetische ervaring tot stand tijdens het kijken naar een jeugdtheatervoorstelling en hoe kunnen theatermakers en leerkrachten deze ervaring stimuleren?
Nadieh Graumans-Tigchelaar; Talita Groenendijk (Begeleider)
Hoe antropologische methoden het ontwerpproces van studenten in het designonderwijs kunnen versterken
Tina Lenz; Talita Groenendijk (Begeleider)
Doen alsof, zoals het w
Marijke Westerveen; Talita Groenendijk (Begeleider)
Culturele diversiteit binnen de curricula van het dansvakonderwijs
Ingeborg Nijboer; Talita Groenendijk (Begeleider)
Ambachtelijke materialen & digitale technologie
Charlotte Samuels
Authentieke Muziekeducatie
Lieveke van Lier; Marike Hoekstra (Begeleider)
Bildung en de legitimering van kunstonderwijs
Famke Sinninghe Damsté
Visual Thinking Strategies & kritisch denken
Anne van der Weijden; Marike Hoekstra (Begeleider)
FORUM THEATER VOOR MORELE ONTWIKKELING IN HET MIDDELBAAR ONDERWIJS
Tamara Hofman; Marike Hoekstra (Begeleider)