Gebruikersgemak en usability BE COOL!+
Brouwer, J (Jaap) de (Researcher); Klaver, L (Lida) (Researcher); Sins, P (Patrick) (Lector)
Through the eyes of the beholder
Boer, A.A. (Anke) de (Extern); Leeuw, (Renske) de (Onderzoeker); Bijlstra, (Jan) (Extern); Minnaert, (Alexander ) (Extern)
Buitenschoolse kennisbronnen in Bèta Burgerschap
Klaver, L.T. (Lida) (Researcher)
Bèta en technologische kennis in burgerschapsvorming
Klaver, L.T. (Lida) (Researcher); Tolkamp, J. (Jory) (Researcher)
Opleiding Montessori vakbekwaam, cursist en school experimenteren samen
Brouwer, J. (Jaap) de (Researcher)
Effects of formative assessment programmes on teachers’ knowledge about supporting students’ reflection
Tigelaar, D (Dineke) (Researcher); Sins, PHM (Patrick) (Lector)
Questionnaire Montessori implementation
Brouwer, J (Jaap) de (Researcher)
Helen Parkhurst
Berends, R.F. (Rene) (Researcher)
Formatief evalueren biedt leerlingen zicht op eigen leerproces
Brouwer, J (Jaap) de (Researcher)
Helen Parkhurst en haar oproep om kinderen een stem te geven in hun eigen ontwikkeling
Berends, R.F. (Rene) (Researcher)