Menselijke activiteit en leren
Jong, F.P.C.M. de (Lector)
Explaining teachers’ behavioural intentions towards differentiated instruction for inclusion
Kupers, E.; Boer, A. de; Jong, F.P.C.M. de (Lector); Minnaert, A.
Knowledge Building as new perspective for education
Jong, F.P.C.M. de (Lector); Cacciamani, S.
Leren in psychologisch perspectief
Jong, F.P.C.M. de (Lector); Vermeulen, M.
Becoming an expert teacher
Bent, M. (Lid Lectoraat); Velazques-Godinez, E.; Jong, F.P.C.M. de (Lector)
Pedagogical models for the facilitation of teacher professional development via video-supported collaborative learning
Ramos, J.L.; Cattaneo, A.A.P.; Jong, F.P.C.M. de (Lector); Espadeiro, R.G.
Knowledge in-(ter)-action
Jong, F.P.C.M. de (Lector)
Ervaringen vanuit de praktijk van professionele leergemeenschappen (PLG’s)
Jong, F.P.C.M. de (Lector); Wijck, T. van (Onderzoeker)
Responsief (beroeps)onderwijs voor transitie in agrofood
Jong, F.P.C.M. de (Lector); Seuneke, P. (Onderzoeker)
Kennis in-(ter)-actie
Jong, F.P.C.M. de (Lector)