Hoeveel thee drinken we eigenlijk?
Hanno van Keulen (Lector); Nicole van Aar (Docent); Marlies Aldewereld-Paenen (Onderzoeker); Manon Schrijnemaekers (Stafmedewerker); Carlijn Veldhorst
Bruggen bouwen in school en kinderopvang
Hanno van Keulen (Lector); Sui Lin Goei (Lector); Cathy van Tuijl; Ineke Oenema
Vliegwielen voor begrijpend lezen : basisschoolleerlingen leren begrijpend lezen door ervaringen met techniek
Conny Boendermaker (Lid Lectoraat); Wilma van Harten; Hanno van Keulen (Lector)
'Wat je kunt verzinnen, kun je ook maken!' : 3D-printen op basisscholen in Almere
Saskia van Oenen (Lid Lectoraat); Hanno van Keulen (Lector)
Excellentiebevordering door middel van onderzoekend en ontwerpend leren : Vaardigheden Rubric Onderzoeken en Ontwerpen (VROO)
Hanno van Keulen (Lector); Esther Slot
Nieuwsgierig naar de wereld : opleiden en opvoeden in verbondenheid
Hanno van Keulen (Lector)
Wetenschapper in de klas : wetenschappelijk onderzoek en technologie vertalen naar onderzoekend en ontwerpend leren in het basisonderwijs
T. (Tim) van Wessel; M.G. (Maarten) Kleinhans; Hanno van Keulen (Lector); A. (Anne) Baar
Students attitudes towards technology
Jan Ardies; Sven De Maeyer; David Gijbels; Hanno van Keulen (Lector)
Wetenschap en techniek : ijkpunten voor een domein in ontwikkeling
Hanno van Keulen (Lector)