What need-supportive and need-thwarting teaching behaviors do university teachers use in their honors classes?
Tineke Kingma (Phd); Anneke Smits (Begeleider); Debbie Jaarsma (Begeleider); Joke Voogt (Begeleider)
Digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs : een reviewstudie ter voorbereiding op het peilingsonderzoek digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs van 2026
Anneke Smits (Lector); Maaike Heitink; Daniëlle van den Brink (Lid Lectoraat); Anne-Marie Rouw-Meertens (Lid Lectoraat)
Flexibility in an online learning environment : perceptions of part time students in higher education
Herma Jonker (Associate Lector); Anneke Smits (Lector); Mart Gijsen
Design guidelines for part-time (online) Bachelor programs
Herma Jonker (Associate Lector); Anneke Smits (Lector); Mart Gijsen
Verhalen in een diverse wereld : verslag van een onderzoek naar diversiteitsbeleving onder studenten van hogeschool Windesheim
Gertjan Aalders (Docent); Floor van Renssen (Docent)
Onderwijsinnovatie en ICT voor leren
Anneke Smits (Lector)
De LICTO-schaal voor ICT-gebruik van docenten
Inge Strijker; Peter 't Riet (Lector)
ICT voor competentiegericht onderwijs : een praktijkverkennende multi-casestudy
Peter 't Riet (Lector); Gert-Jan Los
Docentloos roosteren bij PABO-Afstandsleren Windesheim
Peter van 't Riet (Lector)