OVERLAB
Kristin Vanlommel (Lector); Harry Rorije (Onderzoeker); Elske van den Boom-Muilenburg (Onderzoeker); Ilya Zitter (Lector); Mieke Koeslag-Kreunen (Lector); Remko van der Lugt (Lector)
Drie vragen aan Tamar Tas
Tamar Tas (Onderzoeker); Bea Ros
Hoe coaching helpt om de onderwijskwaliteit te verbeteren
Tamar Tas (Onderzoeker); Wim van de Grift (Onderzoeker)
Onderwijsinnovaties
Marieke van der Pers (Onderzoeker); Patricia Brouwer (Onderzoeker); Leonie Middelbeek (Onderzoeker)
Onderzoeks(ver)richtingen in de praktijk van de mbo-docent
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Jannet Doppenberg (Onderzoeker); Annoesjka Boersma (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Eline van Batenburg (Onderzoeker)
Onderzoekend werken aan onderwijsverbetering
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Jannet Doppenberg (Onderzoeker); Annoesjka Boersma (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker); Eline van Batenburg (Onderzoeker)
Co-creatie van inductiearrangementen in het mbo
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Carlos van Kan (Onderzoeker); Michelle Helms-Lorenz (Onderzoeker); Alieke Hofland (Onderzoeker)
Onderzoekend werken aan onderwijsverbetering
Patricia Brouwer (Onderzoeker); Jannet Doppenberg (Onderzoeker); Annoesjka Boersma (Onderzoeker); Sandra Wagemakers (Onderzoeker)
Effects of data feedback in the teacher training community
Tamar Tas (Phd); Thoni Houtveen (Lector); Wim van de Grift (Onderzoeker)