Bildung-making as a key for inclusive education
Hanke Drop (Onderzoeker); Peter Mesker (Onderzoeker)
Teacher subjectification as a pedagogical unavoidability
Sybolt Friso (Onderzoeker); Saro Lozano Parra (Onderzoeker); M van Braak (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector); Rick de Graaff (Onderzoeker)
Leaving the Crow’s Nest: How Creative Co‐Creation Transcends “Us‐Versus‐Them” Experiences of Dutch Refugee Students
Hanke Drop (Onderzoeker); Peter Hendriks (Onderzoeker); Oumar Barry (Onderzoeker); Rania Abdulsattar (Onderzoeker)
Niet meer (slechts) een vluchteling
Rania Abdulsattar (Onderzoeker); Oumar Barry (Onderzoeker); Peter Hendriks (Onderzoeker); Hanke Drop (Onderzoeker)
Passend classificeren
Cok Bakker (Lector); Mathilde Tempelman-Lam (Onderzoeker)
Leiderschapsidentiteit: je positie passen
Lies de Coninck (Onderzoeker); Famke van Lieshout (Onderzoeker); Gerritjan van Luin (Onderzoeker); Dominique Potier (Onderzoeker); Ronald de Pijper (Onderzoeker); Manon Ruijters (Onderzoeker)
Jan Masschelein en het kritisch pedagogisch denken als een tocht die ons de wereld invoert
Hanke Drop (Onderzoeker); Rikie van Blijswijk (Onderzoeker)
Teachers stepping up their game in the face of extreme statements
Saro Lozano Parra (Onderzoeker); Bjorn Wansink (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector); Lucien van Liere (Onderzoeker)
The impact of a Virtual Reality-based presentation task on students’ presentation skills and presentation anxiety in higher education
Bo Sichterman (Onderzoeker); Mariecke Schipper (Onderzoeker); Max Verstappen (Student); Philippine Waisvisz (Onderzoeker); Marli Timmermans (Student); Stan van Ginkel (Onderzoeker)
Persoonsgericht opleiden van professionals in de gezondheidszorg
Famke van Lieshout (Onderzoeker); Shaun Cardiff (Onderzoeker)