Bildung-making as a key for inclusive education
Hanke Drop (Onderzoeker); Peter Mesker (Onderzoeker)
Teacher subjectification as a pedagogical unavoidability
Sybolt Friso (Onderzoeker); Saro Lozano Parra (Onderzoeker); M van Braak (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector); Rick de Graaff (Onderzoeker)
Leaving the Crow’s Nest: How Creative Co‐Creation Transcends “Us‐Versus‐Them” Experiences of Dutch Refugee Students
Hanke Drop (Onderzoeker); Peter Hendriks (Onderzoeker); Oumar Barry (Onderzoeker); Rania Abdulsattar (Onderzoeker)
Learning to question the status quo. Critical thinking, citizenschip education and Bildung in vocational education
Anouk Zuurmond (Onderzoeker); Laurence Guérin (Onderzoeker); Piet van der Ploeg (Onderzoeker); Daan van Riet (Onderzoeker)
Ideologisch onderwijs niet in het belang van de leerling
Daan van Riet (Onderzoeker); Ward van der Meiden (Onderzoeker)
Het spiegelpaleis van data
Levien Nordeman (Onderzoeker)
‘Niet voegen naar huidige standaarden, maar studenten uitdagen ze te bevragen. Burgerschap in het mbo’
Daan van Riet (Onderzoeker); Michiel Waltman (Onderzoeker)
Kritisch burgerschapsonderwijs: per definitie op gespannen voet
Daan van Riet (Onderzoeker)
Exploring practical knowledge
Carl Cederberg; Kåre Fuglseth; Edwin van der Zande (Onderzoeker)
The professional as an interpreting subject
Cok Bakker (Lector); Edwin van der Zande (Onderzoeker)