Leraren en het goede leren
C. Bakker (Lector); H. Wassink (Lid Lectoraat)
Sources for religious identity development of orthoprax Muslim adolescents in the Netherlands
Elsbeth Visser-Vogel (Onderzoeker); Jos de Kock (Onderzoeker); Marcel Barnard (Onderzoeker); Cok Bakker (Lector)
Onderwijs is nooit neutraal
Cok Bakker
Multimodal narrative as an instrument for social change
Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector); Esperanza Morales-López (Onderzoeker)
CDA and participatory action research
N. Montesano Montessori (Associate Lector); H. Schuman (Onderzoeker)
Ib’er nieuwe stijl
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
Pesten en sociale veiligheid op scholen
Annemiek Broersen (Docent); Anja Ossenblok (Docent); Nicolien Montesano Montessori (Associate Lector)
International Developments on Inclusive Education and the Presentation of a Participative and Reflective Approach to Research
Hans Schuman (Onderzoeker); Nicolina Montesano Montessori (Associate Lector)
De leraar als scharnierpunt voor Kairos
Dian Fluijt (Lid Lectoraat)
De buitenlandstage als een bijzondere ervaring voor de intrapersoonlijke ontwikkeling van een docent-in-opleiding
Cok Bakker (Lector); Hartger Wassink (Lid Lectoraat); Sanne Akkerman; Peter Mesker (Lid Lectoraat)