Setting the stage
Kristina Goodnight (Onderzoeker); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Naar meertalig inclusief onderwijs
Niels Nederlof (Onderzoeker); Linda Gijsen (Onderzoeker); Jantien Smit (Lector); Arthur Bakker (Onderzoeker)
De kloof tussen school en praktijk dichten
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Kathinka van Doesum (Onderzoeker)
OKAN/ISK en daarna
Heleen Rijckaert (Onderzoeker); Leonie Wulftange (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Ik ben meertalig: so what?
Asli Ünlüsoy (Onderzoeker); Niels Nederlof (Onderzoeker)
Didactisch handelen in de meertalige klas
Johanna van der Borden (Onderzoeker); Mieke Lafleur (Docent)
Why all the drama?
Kristina Goodnight (Phd); Catherine van Beuningen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Never waste a good crisis
Zahraa Attar (Onderzoeker); Marian van Popta (Onderzoeker)
Theoretisch kader ten behoeve van het Onderwijs aan Nieuwkomers Utrecht van 4-12 jaar in Utrecht
Marian van Popta (Onderzoeker)
Practical solution or missed opportunity?
Huub Oattes (Onderzoeker); Arie Wilschut (Onderzoeker); Ron Oostdam (Onderzoeker); Ruben Fukkink (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)