Comparing selfreport and teacher assessment of reading motivation
Dr. Thoni Houtveen (Lector); Dr. Wim van de Grift; Jeanette Bergsma (Lid Lectoraat)
Malleability of Effective Teacher Behavior
Dr. Wim van de Grift; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Bronnenboek onderzoekstrategieën
Ariette Riezebos-de Groot; Erica de Bruïne; Huub Everaert; Frits Harinck; Anjette van de Ven
Plezier met echte boeken
Anneke Smits; Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Boeiend voorlezen is een vak apart.
Hurk van den Henk (Lid Lectoraat); Dorothe Cras (Lid Lectoraat)
Praten over boeken
Jeanette Bergsma (Lid Lectoraat); A-M. Murtas
Durf te leiden
S. Hotho; Saskia Brokamp (Lid Lectoraat)
Toetsgekte
Dr. Thoni Houtveen (Lector)
Lezen wordt weer leuk
J. van den Broek
Lezen is weer lezen.
Saskia Brokamp (Lid Lectoraat); Anneke Smits; Dr. Thoni Houtveen (Lector)