'Het is anders dan wanneer ik het in mijn hoofd doe’
Liza Bruinhart; Hanske Douwenga (Lid Lectoraat)
Kamers met aandacht
Anna van Spanje-Hennes (Lid Lectoraat)
Reclaiming the body and restoring a bodily self in drama therapy: A case study of sensory-focused Trauma- Centred Developmental Transformations for survivors of father–daughter incest
Marc Willemsen (Onderzoeker)
De kracht van verbinding
Marije Kesselring (Lid Lectoraat)
Kindermishandeling: het houdt wel op, maar niet vanzelf
Cees Hoefnagels (Lid Lectoraat)
Wijkacademies in beeld
Marije Kesselring (Lid Lectoraat)
De werkalliantie als onderwerp van gesprek tussen cliënten en professionals
Anneke Menger (Lector); Dr. Lianne Kleijer-Kool (Lid Lectoraat); Vivienne de Vogel (Lector); Andrea Donker (Lector); Nadja Jungmann (Lector); Saskia A.M. Wijsbroek (Lector); Lia van Doorn (Lector); Renée Henskens (Lid Lectoraat)
Leren van elkaar: de Wijkacademies Opvoeden, Utrecht
Marije Kesselring (Lid Lectoraat); Saskia A.M. Wijsbroek (Lector)
Afwegingskader. Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
Mariska van der Steege; Yael Meijer; Aafke Scharloo; Anja Ootes; Elleke Berkvens; Janet van Bavel; Saskia A.M. Wijsbroek (Lector); Jeanne Janssen; Margriet de Jong
Onderwijs en jeugdhulp, een vruchtbare samenwerking?
Dorine van Eijk (Lid Lectoraat); Lisette Blokland (Lid Lectoraat)