Theoretische onderbouwing met betrekking tot keuzes voor de modules Taalbeheersing Nederlandse Gebarentaal in het kader van de wijziging van het curriculum van de opleiding Leraar/Tolk Nederlandse Gebarentaal.
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat); Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Implementing CEFR in the curriculum for Sign Language of the Netherlands [presentation]
Joni Oyserman; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
De onderzoekscomponent van Dovenstudies 2
Jan Nijen Twilhaar (Lid Lectoraat)
Clinical Practice
Anne Marie Oudesluys-Murphy; Martina H. Ens-Dokkum; Anika S. Smeijers; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Bewust Onbekwaam
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
The CEFR and its Impact on Sign Language Interpreter Training [workshop]
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); Lorraine Leeson
Sign language input to students
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat); Willem Terpstra (Lid Lectoraat)
The development of code-blending in deaf and hearing kodas.
Prof.Dr. Anne Baker; Dr, Beppie van den Bogaerde (Lector)
The Use of Modern Information and Communication Systems and Technology and Experienced Stress at Work in Mixed Deaf-Hearing Teams.
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); Gardy van Gils (Lid Lectoraat); Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat)
Voicing Barriers [keynote presentation]
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)