Sign languages and the Common European Framework of Reference for Languages
L. Leeson; Beppie van den Bogaerde (Lector); Tobias Haug; C. Rathmann
On the acquisition of classifiers in 5 – 6 year-old Deaf children
A. Hammer (Lid Lectoraat); J. Nijen Twilhaar (Lid Lectoraat); L. Pieters - van Noord (Docent); A. Veeninga (Docent); E. van Loon (Docent)
De productie en verwerving van constituentvolgorde in de Nederlandse Gebarentaal
Annemiek Hammer (Lid Lectoraat); Jan Nijen Twilhaar (Lector)
Determining aspects of text difficulty for the Sign Language of the Netherlands (NGT) Functional Assessment instrument
Beppie van den Bogaerde (Lector); Annieck van den Broek (Lid Lectoraat); Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Argumenten voor en tegen het gebruik van gesproken of geschreven Nederlands in het Gebarentaalonderwijs
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Sportparticipatie van jongeren met een auditieve beperking
Beppie van den Bgaerde (Lector); Jeroen de Groot (Lid Lectoraat)
Het onderwijzen van een taal zonder geschreven vorm
Eveline Boers-Visker (Lid Lectoraat)
Inventariserend onderzoek naar rekenen met D/SH leerlingen
Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat); Dr. Mieke van Groenestijn (Lector); Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Gebarentaalontwikkeling bij dove kinderen met een meervoudige beperking
Ilona van Schijndel; Beppie van den Bogaerde (Lector)
Grundlagenstudie zur Erfassung der Hörfähigkeit von Studierenden an den Universitäten Oldenburg, Groningen und der Hochschule Utrecht
Gisela Schulze; Gerold Jacobs; Jana Rogge (Lid Lectoraat); Jana Knot-Dickscheit; Ernst Thoutenhoofd; Beppie van den Bogaerde (Lector)