Social Media & Bureaus: De hype voorbij?
Gerrita van der Veen (Lector); Komala Mazerant (Lid Lectoraat)
Doe-Het-Zelf; Webdata kopieren, the lazy way
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Communiceren over duurzaamheid
Danielle van Wallinga (Lid Lectoraat); Judith van Kullenburg; Astrid Berg; Marcel van Vulpen; Matthijs Coops; Myra de Koning; Annette Klarenbeek (Lector); Maartje Harmelink (Lid Lectoraat)
Trumps Inauguratie als onderwerp van Inhakers
Rogier Brussee (Lid Lectoraat)
Valentijnsdag; een greep uit het hart van de Top 100 adverteerders
Lotte Willemsen (Lector); Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Dit zijn drie belangrijke onderzoeken over influencer marketing
Suzanne de Bakker (Onderzoeker)
Een 'slimme vork' om langzamer te eten
Roel Hermans (Onderzoeker); Janine Juliana (Onderzoeker); Sander Hermsen (Lid Lectoraat)
Do Narrative Engagement and Recipients’ Thoughts Explain the Impact of an Entertainment-Education Narrative on Discouraging Binge Drinking?
Lonneke van Leeuwen (Onderzoeker); Bas van den Putte (Onderzoeker); Reint-Jan Renes (Lector); Cees Leeuwis (Onderzoeker)
The Value of Agile Methods in Designing for Behavioural Change
Dirk Ploos van Amstel (Lid Lectoraat); Martine Heemskerk (Lid Lectoraat); Reint-Jan Renes (Lector); Sander Hermsen (Lid Lectoraat)
The effect of real-time vibrotactile feedback delivered through an augmented fork on eating rate, satiation, and food intake
Roel C. J. Hermans (Onderzoeker); Sander Hermsen (Lid Lectoraat); Eric Robinson (Onderzoeker); Suzanne Higgs (Onderzoeker); Monica Mars (Onderzoeker); Jeana H. Frost (Onderzoeker)