Reputation Effects in Socially Driven Sharing Economy Transactions
Maarten ter Huurne (Lid Lectoraat); Amber Ronteltap (Lid Lectoraat); Chenhui Guo (Onderzoeker); Rense Corten (Onderzoeker); Vincent Buskens (Onderzoeker)
Facebook: het algoritme als poortwachter voor jouw engagement
Rogier Brussee (Lid Lectoraat)
Het gesprek
Annette Klarenbeek (Lector)
Social Media & Bureaus: De hype voorbij?
Gerrita van der Veen (Lector); Komala Mazerant (Lid Lectoraat)
Doe-Het-Zelf; Webdata kopieren, the lazy way
Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Communiceren over duurzaamheid
Danielle van Wallinga (Lid Lectoraat); Judith van Kullenburg; Astrid Berg; Marcel van Vulpen; Matthijs Coops; Myra de Koning; Annette Klarenbeek (Lector); Maartje Harmelink (Lid Lectoraat)
Trumps Inauguratie als onderwerp van Inhakers
Rogier Brussee (Lid Lectoraat)
Valentijnsdag; een greep uit het hart van de Top 100 adverteerders
Lotte Willemsen (Lector); Thijs Waardenburg (Lid Lectoraat)
Dit zijn drie belangrijke onderzoeken over influencer marketing
Suzanne de Bakker (Onderzoeker)