The impact of computer-mediated immediate feedback on developing oral presentation skills
Stan van Ginkel (Lid Lectoraat); Dominic Ruiz (Onderzoeker); Asko Mononen (Onderzoeker); Cendel Karaman (Onderzoeker); Ander de Keijzer (Onderzoeker); Jirarat Sitthiworachart (Onderzoeker)
A qualitative study on the anxiety of IT students towards professional skills training
Mariecke Schipper (Lid Lectoraat); Esther van der Stappen (Lid Lectoraat)
Programming, research and... coffee?
Huib Aldewereld (Lid Lectoraat); Esther van der Stappen (Lid Lectoraat)
Robot Tutors: Welcome or Ethically Questionable?.
Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Elly A. Konijn (Onderzoeker)
Automated Feedback for Workplace Learning in Higher Education
Esther van der Stappen (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat)
From dirty data to multiple versions of truth
Justian Knobbout (Lid Lectoraat); Huub Everaert (Onderzoeker); Esther van der Stappen (Lid Lectoraat)
A Situational Approach to Data-Driven Service Innovation
Marlies van Steenbergen (Lector); Jeroen van Grondelle (Lid Lectoraat); Lars Rieser (Onderzoeker)
Social Engineering as an Approach for Probing Organizations to Improve IT Security
Daniël van Liempd (Student); Arthur Sjouw (Student); Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Koen Smit (Lid Lectoraat)
Moral Considerations Regarding Robots in Education
Matthijs Smakman; Elly A. Konijn (Onderzoeker)
Robots are Good for Profit
Michael Goudzwaard (Student); Matthijs Smakman (Lid Lectoraat); Elly A. Konijn (Onderzoeker)