Improving User’s Confidence to Act When Using Advice Algorithms Through Interactive Use of Counterfactuals
Jeroen van Grondelle (Onderzoeker); Marlies van Steenbergen (Lector); Aletta Smits (Onderzoeker); Marcel Stalenhoef (Onderzoeker); Koen van Turnhout (Lector); Tijs Timmerman (Lector); Harald Pol (Lector)
Exploring Responsible AI Practices in Dutch Media Organizations
Tina Mioch (Onderzoeker); Nathalie Stembert (Onderzoeker); Cathelijn Timmers (Onderzoeker); Oumaima Hajri (Onderzoeker); Pascal Wiggers (Onderzoeker); Maaike Harbers (Onderzoeker)
Ethical considerations of Augmented Reality in High-Tech manufacturing
Sander van der Hoek (Onderzoeker); Pascal Ravesteijn (Lector); Marlies van Steenbergen (Lector)
The anatomy of a personal service
Jeroen van Grondelle (Lid Lectoraat); Marlies van Steenbergen (Lector); Aletta Smits (Onderzoeker); Tijs Timmerman (Lector); Koen van Turnhout (Onderzoeker); Harald Pol (Onderzoeker)
Supporting Learning Analytics Adoption
Justian Knobbout (Onderzoeker); Esther van der Stappen (Onderzoeker); Johan Versendaal (Lector); Rogier van de Wetering (Onderzoeker)
Robots in education
Matthijs Smakman (Onderzoeker)
What challenges are holding us back from adopting learning analytics?
Justian Knobbout (Onderzoeker); Thomas van Teylingen (Onderzoeker)
Constructing computer-mediated feedback in Virtual Reality for improving peer learning
Stan van Ginkel (Onderzoeker); Bo Sichterman (Onderzoeker)
The impact of a Virtual Reality-based presentation task on students’ presentation skills and presentation anxiety in higher education
Bo Sichterman (Onderzoeker); Mariecke Schipper (Onderzoeker); Max Verstappen (Student); Philippine Waisvisz (Onderzoeker); Marli Timmermans (Student); Stan van Ginkel (Onderzoeker)
The Importance of 21st Century Skills in secondary education
Shanna Govers; Tom Franse; Bo Sichterman (Onderzoeker); Philippine Waisvisz (Onderzoeker); Michiel Kalverda; Stan van Ginkel (Onderzoeker)