'Beslist pareltjes'
Louise van de Venne; José Hermanussen; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Didactische ontwerpregels voor reflectieonderwijs
Geert F. Kinkhorst
Validation of an instrument to analyse competence-based study programmes
Harm Biemans; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Lidwien Sturing; Martin Mulder (Onderzoeker)
De rol van de onderzoeker in praktijkgericht onderzoek
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Staalkaart van educatieve netwerken in de regio Utrecht
Dr. Peter Lorist (Lid Lectoraat); Drs. José van den Berg (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Ria Groenenberg
Inspirerend ontwikkelen van onderwijsprogramma's
Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
Adaptief beroepsonderwijs: Leren en opleiden in transitie.
Prof. Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Zelfstandig leren in het beroepsonderwijs. Beslissingsruimte en aard van de begeleiding door docenten.
I. Steinmetz; L. Munneke; K. Swierts; G. van Winkel
Students' personal professional theories in competence-based vocational education
Marieke van der Schaaf; Paul Kirschner; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat)
Wat voor docenten worden er opgeleid bij Samen op Scholen?
L. Hermie; Monique van de Laarschot (Lid Lectoraat)