Stimuleren van de ontwikkeling van persoonlijke werktheorieën door 'contingent modelling'
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Marieke van der Schaaf
Integrating knowledge, skills and attitudes
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Liesbeth Baartman (Onderzoeker)
Classificeren van krachtige leeromgevingen in het (voorbereidend) middelbaar beroepsonderwijs
M. Koopman; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Pedagogisch didactisch handelen van docenten in het middelbaar beroepsonderwijs
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Iris Breetvelt; Marjan Glaudé; Drs. José van den Berg (Lid Lectoraat)
Stimulating the development of students' personal professional theory through contingent modelling.
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Marieke van der Schaaf
The Nature of Study Programmes in Vocational Education
Lidwien Sturing; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Harm Biemans; Martin Mulder (Onderzoeker)
Authentic and self-directed learning in vocational education
Y. Leeman; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Het lerend vermogen van leerwerkgemeenschappen
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Haske van Vlokhoven; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); MSc Karin Swierts (Lid Lectoraat)
Condities voor schoolsucces
M.E.M Enthoven; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)