Hybride leeromgevingen: Het verweven van leer- en werkprocessen
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimée Hoeve
Ontwikkelmodel voor hybride leeromgevingen
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimée Hoeve; Erica Aalsma
Krachtige leeromgevingen in het beroepsonderwijs
Prof. Dr. Elly de Bruijn (Lector); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat)
Hybrid Learning Environments
Aimée Hoeve; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Teaching in innovative vocational education in the Netherlands
Prof. Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Vakmanschap van de vmbo-docent in beeld. Resultaten van een onderzoek naar het handelen van een vmbo-docent
Monique van de Laarschot (Lid Lectoraat); Wanja Heusdens (Lid Lectoraat)
Training Reflective Practitioner. Beschrijving van een training gericht op het verbeteren van de eigen onderwijspraktijk op basis van kritische reflectie en onderzoeksmatig handelen.
Monique van de Laarschot (Lid Lectoraat); Wenja Heusdens (Lid Lectoraat)
De omgekeerde leerweg: consequent perspectiefop de beroepspraktijk
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimee Hoeve; Erica Aalsma; Marc Raaijmakers
Drie rollen in ontwerpgericht onderzoek: onderzoeker, ontwerper en veranderaar
Larike Bronkhorst; Sanne Akkerman; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Profilering van de docent beroepsonderwijs
Monique van de Laarschot; Wenja Heusdens (Lid Lectoraat); Angela Pfaff