Grenzen van authenticiteit in praktijksimulaties
Anne Khaled (Lid Lectoraat)
Leren voor een beroep
Elly de Bruijn (Lector); Anneke Westerhuis
Occurrences and quality of teacher and student strategies for self-regulated learning in hands-on simulations
Anne Khaled (Lid Lectoraat); Judith Gulikers (Onderzoeker); Harm Biemans (Onderzoeker); Martin Mulder (Onderzoeker)
Onderwijs op de grens van school en de beroepspraktijk
Erica Bouw (Onderzoeker); Ilya Zitter (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Bridging the gap between graduates and working professionals
Sue Ashley (Onderzoeker); H. Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Interactions in vocational education
Harmen Schaap; Marieke van der Schaaf; Elly de Bruijn (Lector)
Defining conceptual understanding for teaching in international business
Sue Ashley (Onderzoeker); Harmen Schaap; Elly de Bruijn (Lector)
Bridging the gap between knowledge and action
Wenja Heusdens (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Tussen opleiding en beroepspraktijk
Elly de Bruijn (Lector)
Grensanalyses in het beroepsonderwijs en de beroepspraktijk
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Arthur Bakker (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector); P. Cremers (Onderzoeker)