Wat weten we al over werkplekleren, leeromgevingen op de grens school-beroepspraktijk en het begeleiden van beroepsgericht afstudeeronderzoek?
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Elly de Bruijn (Lector); Marcel van der Klink (Onderzoeker)
Vocational education in the Netherlands
Elly de Bruijn (Lector); Stephen Billett (Onderzoeker); Jeroen Onstenk (Onderzoeker)
Content validity of game-based assessment
Hans Hummel (Onderzoeker); Rob Nadolski (Onderzoeker); Desirée Joosten-ten Brinke (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat)
Een typologie van toetsprogramma's die het leren van studenten beïnvloeden
Nienke Zijlstra (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Cees van der Vleuten (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Revealing conceptual understanding of international business
Sue Ashley (Lid Lectoraat); Harmen Schaap (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Leeromgevingen op de grens van school en de beroepspraktijk
Erica Bouw (Lid Lectoraat); Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Elly de Bruijn (Lector)
Het ondersteunen van kennisontwikkeling van studenten in het beroepsonderwijs
Elly de Bruijn (Lector); H. Schaap (Lid Lectoraat)
Leren in een hybride leeromgeving
Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Education at the boundary of school and work
Erica Bouw (Onderzoeker); Ilya Zitter (Onderzoeker); Elly de Bruijn (Lector)
Students’ meaning-making and sense-making of vocational knowledge in Dutch senior secondary vocational education
Nienke Bijlsma; Harmen Schaap; Elly de Bruijn (Lector)