Learning in hybrid learning environments in vocational and professional education
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Dr. Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat)
Pedagogisch didactisch handelen van docenten in het middelbaar beroepsonderwijs
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Iris Breetvelt; Marjan Glaudé; Drs. José van den Berg (Lid Lectoraat)
De omgekeerde leerweg: consequent perspectief op de beroepspraktijk
Marc Raaijmakers; Aimee Hoeve; Erica Aalsma; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Adding a design perspective to study learning environments in higher professional education.
R.J. Simons; O. ten Cate; Dr. Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Stimulating the development of students' personal professional theory through contingent modelling.
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Marieke van der Schaaf
The Nature of Study Programmes in Vocational Education
Lidwien Sturing; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Harm Biemans; Martin Mulder (Onderzoeker)
Development of Students' Personal Professional Theories in Senior Secondary Vocational Education.
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); M. van der Schaaf; Prof.Dr Elly de Bruijn (Lector)
Het lerend vermogen van leerwerkgemeenschappen
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Revealing personal professional theories.
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Pauline M. Huijts; Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat)
De bruikbaarheid en methodologische kwaliteit van de 'matrix voor competentiegericht beroepsonderwijs'
Lidwien Sturing; Harm Biemans; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Martin Mulder (Onderzoeker)