Het Innovatiearrangement in vier ontwerpprincipes
Barbara van Wijk; Hester Smulders; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Stimuleren van de ontwikkeling van persoonlijke werktheorieën door 'contingent modelling'
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Marieke van der Schaaf
Integrating knowledge, skills and attitudes
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Liesbeth Baartman (Onderzoeker)
Classificeren van krachtige leeromgevingen in het (voorbereidend) middelbaar beroepsonderwijs
M. Koopman; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Kerncompetenties fysiotherapeuten in ontwikkeling
Pieternel Dijkstra; Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
Pedagogisch-didactisch handelen van docenten in het middelbaar beroepsonderwijs
Fred Verbeek; Marjan Glaudé; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Drs. José van den Berg (Lid Lectoraat)
Authentic and self-directed learning in vocational education
Y. Leeman; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Het lerend vermogen van leerwerkgemeenschappen
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Haske van Vlokhoven; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); MSc Karin Swierts (Lid Lectoraat)
Condities voor schoolsucces
M.E.M Enthoven; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Explicating Students' Personal Professional Theories in Vocational Education through Multi-method Triangulation.
P. Kirschner; Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); M. van der Schaaf; Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat)