Het meten van conceptueel begrip bij hbo-studenten bedrijfsadministratie: Een exploratief methodologisch onderzoek
Sue Ashley (Lid Lectoraat)
Uitdagend onderwijs. Talentonderzoek in vier hogescholen
Daphne Hijzen; Karin Swierts (Lid Lectoraat); Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
TalentEvent als onderdeel van de Topclass
Chantal van der Loo; Marijn van Elten (Onderzoeker); Remco Coppoolse (Lid Lectoraat)
Hybrid learning environments in vocational education
Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Leerwerkgemeenschappen als instrument voor schoolontwikkeling
Elly de Bruijn (Lector); Harmen Schaap (Lid Lectoraat)
A model for programmatic assessment fit for purpose
Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); C.P.M. van der Vleuten; E. Driesssen; L.W.T. Schuwirth
The role of professional objects in technology-enhanced learning environments in higher education
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Dr. Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Robert-Jan Simons; Olle ten Cate
Students' learning processes during school-based learning and workplace learning in vocational education
Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat); Dr. Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector)
Learning activities on the brink of school-based and workplace learning
Liesbeth Baartman (Lid Lectoraat); P. Tynjälä; Prof. dr. Elly de Bruijn (Lector)
Kennis over goed beroepsonderwijs
L. Nieuwenhuis; Prof. dr. Elly de Bruijn (Lector)