Aha, now I get it!’ Contextualizing vocational knowledge: theory and empirical illustrations
Elly de Bruijn (Lector); Arthur Bakker (Lid Lectoraat); Wenja Heusdens (Lid Lectoraat); Liesbeth Baartman (Onderzoeker)
Verbindend perspectief op opleiden naar vakmanschap.
José van den Berg; Erica Aalsma; Elly de Bruijn (Lector)
Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten: in hoeverre stemmen CIOS-docenten hun handelen af op de beroepskennis van hun studenten?
Elly de Bruijn (Lector); Nienke Bijlsma (Lid Lectoraat); Harmen Schaap
Over grenzen: pedagogisch-didactiche aspecten van het opleidingen voor beroepsuitoefening
Anneke Nieuwenhuis; Elly de Bruijn (Lector)
Hybrid Learning Environments in VET
Aimee Hoeve; Ilya Zitter (Lid Lectoraat)
Studenten leren recontextualiseren in het beroepsonderwijs; de rol van ontwerptekeningen en beroepsdilemma’s
Harmen Schaap; Martijn van Schaik; Elly de Bruijn
Rapportage ‘Onderzoek naar leren en begeleiden in het beroepsonderwijs: verbinding tussen schoolvak en beroep’
Caroline van Leeuwen (Lid Lectoraat)
Samenwerking tussen docenten in onderwijsinnovaties in het hoger beroepsonderwijs: een case study
Elly de Bruijn (Lector); Remco Coppoolse (Lid Lectoraat); Gerhard Smid
Verbeteren van leren en begeleiden in het Nederlandse beroepsonderwijs: hervormingen in werking
Jeroen Onstenk; Theo Wubbels; Elly de Bruijn (Lector); Loek Nieuwenhuis
De meervoudige positie van het vmbo in het Nederlandse onderwijsbestel
Elly de Bruijn (Lector); Anneke Westerhuis