An urban perinatal health programme of strategies to improve perinatal health
H.I.J. Wildschut; H.W. Torij (Lector); G.J. Bonsel; A.J.J. Voorham (Lid Lectoraat); S Denktas; I.A. Peters; E. Birnie; J.P. de Graaf; E.J. van der Weg; E.A.P. Steegers
ABCs Methode Zakkaart
J. de Lange (Lector)
Transition from neonatal intensive care unit to special care nurseries: Experiences of parents and nurses
A.L. van Staa (Lector); O.K. Helder (Lid Lectoraat); J.C.M. Verweij
What we want: chronically ill adolescents’ preferences and priorities for improving health care
H.A. van der Stege; S. Jedeloo (Lid Lectoraat); A.L. van Staa (Lector)
Evaluatieverslag Implementatieproject ‘Gezond Actief Ouder Worden’
A. Heijsman; F. van Nes; D. Brouwer; R. Daniels; S.E.M. van Opstal; M.A. van 't Leven (Docent); M. Pol; C.H.Z. Kuiper (Lector); E. Baarends
Eet u prettig?
E. Roest; J. de Lange (Lector)
Handboek plezierige activiteiten
C.A. Klingeman; J. de Lange; M.A. van 't Leven
Tien factoren voor een succesvolle woonvoorziening voor mensen met dementie
A.M. Pot; B. Willemse; J. de Lange (Lector); D. Smit
Niets (aan) te doen?
E. Roest; J. de Lange
Using the new board game SeCZ TaLK to stimulate the communication on sexual health for adolescents with chronic conditions
A. Visser; H.A. van der Stege (Lid Lectoraat); S.R. Hilberink (Lid Lectoraat); A.L. van Staa (Lector)