Learning Opportunities in Case Studies for Becoming a Reflective Nurse Practitioner
A.J. ter Maten - Speksnijder (Lid Lectoraat); A. Pool; J.N. Streumer; M.H.F. Grypdonck
Docentenhandleiding ROC onderwijs in dementiezorg - lespakket 2: Belevingsgerichte zorg
J. de Lange; A. Kruithof; M. Grevink; N. de Nooijer; C. de Gier; C.A. Klingeman
Plezierige activiteiten methode
J. de Lange (Lector)
Samenvatting project Proefimplementatie TraJect
Dr. S.R. Hilberink (Lid Lectoraat); Drs. H.S. Miedema (Lector); Dr. J.A.C. Verhoef (Lid Lectoraat); M.E. Roebroeck; MSc M.I. Bal (Lid Lectoraat)
Docentenhandleiding ROC onderwijs in dementiezorg - lespakket 5: Omgaan met probleemgedrag
J. de Lange; C.A. Klingeman
Infrastructuurontwikkeling voor zorgapplicaties
Y. Schikhof (Lid Lectoraat); P. van der Wekken; W. Nattekaas; A.L. Cordia (Lid Lectoraat)
Het opzetten en evalueren van verbetertrajecten in de zorg voor studenten hbo-v
dr. J. de Lange (Lector); J.H. Groenewoud (Lid Lectoraat)
Docentenhandleiding ROC onderwijs in dementiezorg - lespakket 3: Vroegsignalering
M. Grevink; W. van Hoewijk; C.A. Klingeman; J. de Lange; A. Stuurman; M. Offermans
Lessen over eten en drinken voor gezondheidszorgopleidingen in het hbo en mbo
J.H. Groenewoud (Lid Lectoraat); dr. J. de Lange (Lector)
Docentenhandleiding ROC onderwijs in dementiezorg - lespakket 1: Eten en drinken
A. Kruithof; N. de Nooijer; M. Ullersma; C.A. Klingeman; J. de Lange; I. Spaanderman; C. de Gier