Counting on creativity: the creative class as antidote for neighbourhood decline - the case of Rotterdam
J.E. Nijkamp (Docent)
What do nurse-led self-management interventions achieve for outpatients with a chronic condition?
S.M. van Hooft (Lid Lectoraat); J.M.J. Been-Dahmen (Lid Lectoraat); E. Ista; A.L. van Staa (Lector); H.J. Boeije
Veiligheidscultuur binnen de langdurige zorg
J. van Wijngaarden; C.M. Dekker-van Doorn (Lector); M. Buljac-Samardzic
Rhetoric or reality? What nurse practitioners do to provide self-management support in outpatient clinics
A.J. ter Maten - Speksnijder; J. Dwarswaard; P.L. Meurs; A.L. van Staa
Zo maak je een wijkplan
J. van Dorst; H. Rosendal (Lector)
The effect of omitting an early population-based vision screen in the Netherlands: a micro-simulation model approach
F. Sloot; E. Heijnsdijk; F. Goudsmit; E.W. Steyerberg; H.J. de Koning; H.J. Simonsz; J.H. Groenewoud (Lid Lectoraat)
Vo-hbo: dat is andere taal! Naar een doorlopende leerlijn taalvaardigheid Nederlands in de regio Rotterdam
E. Wertenbroek; M. Cornelisse; M. Engelsman; K.M.L. van den Heuij; R. Huysmans; A.J. de Zeeuw-Oprel; S. Hutten; R. van Atten; M. Smenan
De logopedische richtlijn ‘Diagnostiek en behandeling van afasie’
N.E.A.M. Jünger; S. Wessel; P.E.G. Berns
Er is disciplinebreed sprake van relatieve onbevoegdheid en onbekwaamheid op het gebied van kwetsbare ouderen
T.J.E.M. Bakker (Lector)
A vocational rehabilitation intervention for young adults with physical disabilities
N. van Schaardenburgh; M. Floothuis; M.E. Roebroeck; J.N.T. Sattoe (Lid Lectoraat); H.S. Miedema (Lector); M.I. Bal (Lid Lectoraat)